poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Aktorstwo

Moje plany na przyszłość
Na razie uczęszczam do gimnazjum, jednak z „kierunkiem” dziennikarskim. 
Wybrałam właśnie ten kierunek gdyż od małego pasjonowało mnie aktorstwo. Nauczyciele, koleżanki, rodzina zawsze mówili mi że powinnam zostać aktorką. 
Do tego jeszcze gdy byłam w 4 klasie podstawówki bardzo mi bliska osoba z rodziny pracowała przy filmie „Mój biegun”. Dostałam zaproszenie na premierę. Nie mogłam wtedy w to uwierzyć. Szłam jak zawsze po prostu do kina, a po chwili widziałam osoby ze szklanego ekranu. Stałam obok ich. Podczas oglądania filmy siedziałam obok ich. Niesamowite i niezapomniane wydarzenie. To mnie bardziej upewniło w dążeniu do swojego celu. Jak na razie nie byłam na żadnym castingu, choć byłam zapraszana. Niestety mieszkam tak na prawdę na wsi, więc mam duże ograniczenia z dojazdem itp. Może w wakacje na jakiś casting się załapię :)
Trzymajcie kciuki :D

A tu zdjęcia autografów z tamtego dnia, niestety zdjęcia ze ścianki są na innym komputerze :(
Ciekawe czy odgadniecie, który od kogo ;D






22 komentarze:

  1. Super, że masz już takie zainteresowania, oczywiście powodzenia w dążeniu do kariery, będę trzymać kciuki w dostaniu się na casting ;p
    Kto wie, może takie autografy to Ty będziesz rozdawać :P
    Powodzenia :)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w rozwijaniu pasji! Trzymam kciuki za casting :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten film! Powodzenia w dążeniu do celu :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam :)
    Rozwijaj swoje hobby i zainteresowania :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i wytrwałości! :)
    majkavv.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, no to naprawdę fajnie! Oby udało ci się realizować pasję ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, nawet nie wiesz, jak bardzo Ci zazdroszczę! :) To musiało być naprawdę nieziemskie przeżycie! Mamy jedną wspólną cechę - obydwie chcemy być aktorkami w przyszłości :) Może nawet spotkamy się kiedyś na deskach teatru :) Bardzo przyjemny post, chętnie bym poczyła jeszcze coś o aktorstwie na Twoim blogu :)

    marzeniaulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że uda się nam :D dziękuję, jeszcze na pewno coś napiszę:D

      Usuń
  9. Trzymam kciuki!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja podziwiam osoby z takim talentem *.8

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ! :*
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku, masz autograf Jaśka Meli?:O Też chcę ♥♥
    Fajnie, że masz pasję, rozwijaj się dalej :* Mam nadzieję, że pewnego dnia i ty będziesz taką znaną osobą i spełnisz swoje marzenia :*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktorstwo to wspaniała dziedzina. Mam nadzieje, że wybierzesz dobrą szkołe i w przyszłości spełnisz swoje zamiary bycia aktorką :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń