środa, 30 marca 2016

Wiosenny lookbook

Na dworze już 15 stopni, jeszcze kilka dni i doczekamy się jeszcze wyższych temperatur. Z tego powodu chcę wam zaprezentować moje wiosenne stylizacje.
Stylizacja 1.
Sukienka w paski, od bioder paski ułożone poziomo. Sukienka ma na górze serduszko. Do tego mała czarna torebeczka, i czarne botki. Gdyby było zimno jeansowa kurtka. Dodatek pastelowe okulary ;)

sukienka: zara
torebka: batycki
kurtka: h&m
buty: ccc

Stylizacja 2.
Cienki, krótki biały golfik w czarne paski. Jeansy jasne niebieskie, z podwiniętymi końcówkami. Do tego adidasy superstar- mój ulubieniec :)
golfik: reseved
spodnie: bershka


Stylizacja 3.
Na sportowo. Szary T-shirt z aplikacją UFO. Spodnie dresy, bardzo wygodne. Ładnie układają się na nogach, nie pogrubiają. Do tego adidasy, a na plecy worek, również bardzo wygodna alternatywa dla torebki :D
worek: h&m
spodnie: zara
buty: adidas
t-shirt: brandy merlville

8 komentarzy:

  1. Koszulka z ostatniej stylizacji jest świetna! :D
    majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka świetna :)
    Również obserwuję :3

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com
    Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja ;D
    Jednak u mnie pogoda ciągle zmienna i teraz pada, upragnienie czekam na cieplejsze dni! ;3

    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, więcej takich postów :)
    Zapraszam :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje;)
    canofglitter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja podoba mi się chyba najbardziej ! :D A z pierwszej katanka jest przecudowna ! *.*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie stylizacje świetne, ale mnie urzekła pierwsza sukienka :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń