wtorek, 29 marca 2016

Moje podróżnicze marzenia

Moje podróżnicze marzenia 
Uwielbiam podróżować. Nie miałam jednak okazji zobaczyć wielu zakątków tego świata, jednak w następnych latach mam nadzieje to zmienić. 
Podróżowanie trzeba na pewno mieć w sobie, lubić. Osoby które wolą przebywanie w ciepłym domu, introwertycy mogą być zniechęceni do podróż. 
Jednak chcę wam zaproponować i od razu pokazać miejsca które planuję odwiedzić podczas najbliższych 10 lat. :)
1.Hawana/Kuba


2. Fuerteventura/Hiszpania




3. Fidż- każda wyspa piękna!




4. Ellioaey/Irlandia (ogólnie strasznie chciałabym zobaczyć klify w Irlandii)






5. Kalifornia/USA



6. Hordaland, Norwegia





7. Meksyk























8. Kanion Matka/ Macedonia


























9. Góra Roraima w Wenezueli (jak z filmu odlot :D )































10. Flores/Indonezja

9 komentarzy:

  1. O jejku *-* Rozmarzyłam się patrząc na te zdjęcia ;3
    Też bardzo lubię podróże ;D
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj takie podróże to mi się marzą... I te krystalicznie czyste morza i oceany...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoki *-*
    Szczególnie podoba mi się Norwegia :)

    Życzę powodzenia w spełnieniu marzeń i zwiedzeniu tych pięknych miejsc :)

    Pozdrawiam!!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio właśnie Norwegia mnie zauroczyła :D
      dziękuję bardzo :D

      Usuń
  4. Kocham podróże, zwiedziłam już baardzo dużo miejsc i myślę ,że to pasja warta wysiłku dla poznania każdej kultury ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim marzeniem jest Hiszpania :D

    Pozdrawiam:*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń