środa, 23 marca 2016

Wiosna :D

Wiosna już oficjalnie się rozpoczęła. Razem ze zwierzętami budzą się nowe pomysły. To też między innymi dlatego założyłam bloga :)
Ale do rzeczy!
Trzeba się przerzucić z zimowych, grubych kurtek, wełnianych golfów i wielkich szalików na wiosenne ubrania!
W tym sezonie modne są kurtki bomberki, jednakże ja sobie takiej nie sprawiłam. Jak ty też nie to spokojnie. Modne są również stare jeansowe kurtki z naszywkami. Jak twoja kurtka nie ma naszywek spokojnie możesz je teraz kupić, właściwie wszędzie. Te moje naszywki( na kurtce są tylko 3 w paczce było bodajże 6) kupiłam w Stradivariusie za 30 zł, a kurtka ma spokojnie 3 lata. 
Ogólnie ten sezon wiosenny i letni będzie pod znakiem lat 90’. Bluzki takie jak wtedy się nosiło, adidasy. 
Wiosna trzeba pamiętać to okres w którym jest dużo kwiatów więc wianki również mile widziane :D
Mam nadzieje że trochę wam pomogłam, jeśli mieliście problem z wyborem kurtki na wiosnę itp.
Niedługo kolejny wpis się na pewno pojawi! 
Pozdrawiam was cieplutko! :D




opaska: H&M
kurtka: H&M
naszywki: Stradivarius
buty: adidas
T-shirt: Zara

32 komentarze:

  1. Świetny wpis kochana :)
    Chyba czas poszperać w szafie ze starymi ciuszkami i poszukać czegoś ciekawego :D

    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam właśnie zamiar kupić sobie jakąś bomberkę, śliczny wianek! :D
    Widziałam te naszywki ostatnio, super pomysł jeśli chce się nieco zmienić stare ubrania :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny styl, mogłabym założyć to wszystko - idealne. :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w bomberke sie nie zaopatrzylam ale chyba mam zamiar bo mi sie podoboa strasznie :D Twoja jeansowa tez jest calkiem okej! :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bloga, zainspirowałaś mnie do założenia własnego! :D Twoja kurtka jest prześliczna i widać, że znasz się na modzie. Będe czekała na twój kolejny wpis który mam nadzieje pojawi się dość szybko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D czekam z niecierpliwością na twojego bloga :D

      Usuń
  6. Piękna opaska, bardzo dziewczęca :) Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy pomysł jest dobry, ważne żeby go konsekwentnie realizować :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :*
    Obserwujemy ?
    bednarkowaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również się cieszę,ze wiosna już jest :)
    śliczna ta kurtka ♥

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, czas się przerzucić teraz na wiosenne ciuchy. :) O! Wianki są cudowne, uwielbiam je! Również Cię ciepło pozdrawiam! No i Wesołych Świąt. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś już założyłem wiosenną kurtkę :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli nie masz nic przeciwko to daj znać u mnie na blogu :)
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu lepiej bez tych grubych, ciężkich kurtek :)

    Obserwujemy? Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice post :)
    following each other via gfc, g+ and Instagram?
    let me know & have a nice friday :)
    xoxo

    http://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ma jeansowa kurtkę ze szlego roku więc nie mam z tym problemu.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń